Härlig kväll ute

2010-08-15 13:22:53 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igår hade vi en härlig kväll. Vi åkte till mina föräldrars hus (mina föräldrar är bortresta) och så kom M och H dit. Skönare att vara där istället för här hemma i lägenheten när det är varmt och skönt ute. Vi lagade trerätters som vi åt på altanen och sen spelade vi boule. Marcus och jag vann!! När det blev mörkt tände vi ljus på altanen och satt där och fikade och pratade. Max sov i vagnen.

(jag har fått tillåtelse av M och H och visa bilder från deras bröllop så ska göra det så småningom)








Förrätt: Egengjord skagenröra på fullkornsbröd




Varmrätt: Grillade fläskfilé-, paprika- och champinjonspett med ugnsrostade rotfrukter och en sås gjord innehållande bl a kokosmjölk och mango.



Vinbärskaka och vaniljsås till efterrätt



Mörkt och mysigt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback