Gomorron onsdag!

2010-08-25 08:14:12 ,   Allmänt/Vardagsliv
Å va skönt jag sovit inatt. Igår var jag helt slut så jag mådde illa och var jättetrött på både eftermiddan och kvällen men nu har jag sovit hela natten och det känns kanon.

Max satt vaken i sin säng när jag gick in för att väcka honom vid 7.30. Nu leker han för fullt efter lite vällingmys i soffan. Vi ska äta frukost och sen ska vi åka till förskolan (eller dagis... för fast vi är utbildade pedagoger både Marcus och jag så säger vi dagis.... hi hi..... fy på oss!)

Hoppas ni får en härlig dag!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Tänkte att jag skulle prata med fröknarna om hon skulle kunna få byta avdelning. Antagligen så är det inte möjligt, men fråga måste man ju. Tänkte dock vänta tills det är dags för uppföljningssamtal om ett par veckor :)

2010-08-25  /  09:19:15  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback