Gomorron onda hals!

2010-08-26 08:40:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Min hals gör ont. Förstod väl att jag inte skulle slippa undan. Men än så länge har det stannat vid halsont så det blir jobb för mig idag.

Max har gnällt inatt och är snorig. Svårt att veta om han ska gå till dagis eller inte men vi har tagit beslutet att han är hemma. Pratade med dagis och de sa att vi får välja men eftersom det ändå går bra och Marcus är hemma nästa vecka också så är det ju ingen fara att han inte åker dit förrän på måndag. Förut såg han så trött och slö ut men nu verkar han ha en himla energi så nu börjar vi fundera på om vi tagit fel beslut. Men men... känns ju lite veligt att ringa igen och säga att han kommer! Jag vet ju dock själv att jag inte tycker om att föräldrar skickar sina sjuka barn till dagis.

Nu måste jag äta en smörgås innan jag ska åka!

Ha en bra dag!




Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Snor är svårt. Meja är snorig nu med, men inte på något vis sjuk eller påverkad av det. Hon får gå till förskolan ändå. En del barn är ju konstant snoriga från september till april typ då kan man ju inte begära att föräldrarna ska ha dom hemma hela tiden...

2010-08-26  /  09:50:50  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Ingela

Tycker alla mer eller mindre är lite snoriga och hostiga just nu.

Än så länge har vi klarat oss undan förkylningar, men idag var simon väldigt trött på dagis...så man vet inte om han har något i kroppen.

2010-08-26  /  16:15:38  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback