Förberedelser

2010-08-22 12:35:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Tack för era svar angående märkning av kläder inför förskolestart. Jag ska försöka märka så mycket jag kan. Dock inga strumpor för jag det går inte att skriva i dem med märkpennan. Kommer de bort så kommer de bort helt enkelt.

Inskolningen börjar på tisdag men jag ska packa hans väska med extrakläder idag tänkte jag så att det är klart. Har även beställt namnnappar. Har tänkt göra det länge men har glömt bort det de senaste veckorna. Det blir kanon att ha nappar med Max namn på så att de inte kommer bort eller förväxlas med andra barns.

Vi måste även komma ihåg att köpa blöjor.

Jag är så glad att jag börjar jobba kl 13 på tisdag så jag hinner vara med en stund på förskolan på förmiddan.







Kommentarer
Emma - mamma till Meja och Alvin

Haha jag beställde såna nappar till Mejas förskolstart. Ungen vägrar att använda dom, förstår inte varför??

2010-08-22  /  13:01:00  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback