Efterlysning!

2010-08-29 18:24:08 ,   Max
Jag vet ju att jag har många som läser bloggen som jag känner personligen och nu har jag en liten efterlysning på kläder vi skulle behöva låna till Max inför höst och vinter om det är någon som har att låna ut eller kanske sälja =). Det är ju alltid värt ett försök! Allt jag skriver behövs i ungefär storlek 98 men eftersom ytterkläder brukar vara stora funkar nog en del 92 också. Kan ju hända att 104 funkar också... vem vet =).


- Höstjacka
- Vinterjacka (har lånat en redan men bra att ha två)
- Termobyxor
- Overall (vi har köpt en men alltid bra att ha två)
- Höstskor strl 25
- Vinterkängor strl 25




Kommentarer
gotteochvi♥

sv; tack så hemskt mycket!

2010-08-29  /  19:47:17  /  http://gotteochvi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback