Bröllopsförberedelser

2010-08-06 22:12:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll på er!

Jag sitter här nyduschad med ansiktsmask i ansiktet. Försöker varva ner inför bröllopet imorgon men jag har fortfarande lite att fixa med.

Jag har ett tight schema imorn som börjar 8.30. Är mycket jag ska göra. Så vi "ses" nog på söndag om jag inte har lite tid över imornförmiddag =).

Ha det så bra tills dess!

(imorn är första gången Max ska sova borta från mig och Marcus. Han lämnas hos sin farmor och farfar vid 9.30 imorn och vi hämtar honom på söndag. Det känns lite jobbigt... men det är ju verkligen dags för han är ju snart två år)




Kommentarer
Anna - mamma till Albin 2 år

Hoppas bröllopet blev lyckat! Vad modiga ni är som spelar och sjunger!



Jag har inte varit här inne på ett tag nu Sara, men oj vilken snygg ny design du har på bloggen :)



Kramar

2010-08-08  /  09:33:40  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Emelie

Hoppas bröllopet var lycket och kul!

Och ja, det är absolut dags för Max att leva rövare med farmor och farfar alldeles själv! =) Tänk va kul han tycker det är! Och skönt för er med haha

Kram

2010-08-08  /  10:43:15  /  http://emeliesamjolie.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback