10 000

2010-08-01 13:05:58 ,   Allmänt/Vardagsliv
De senaste dagarna har min stegräknare inte hamnat på många steg, utan ca 3000 per dag. Vilket inte alls är bra! Men jag har ju mest suttit ner och fixat med saker så det är ju inte så konstigt.

Idag hoppas jag komma lite närmare 10 000 steg som man bör gå på en dag. Jag ska strax gå ut på promenad och sen får det bli en ikväll med.

Just nu sover Max men när han vaknat ska vi åka hem till kompisar som nyligen fått en dotter och gratulera. Sedan blir det storhandling. Så lite steg borde det bli på att gå runt på Ica Maxi.

Jag får skriva här ikväll hur många steg det blivit så får jag lite press på mig.... =).

Om en vecka kommer jag ha fet söndagsångest. För imorgon kl. 6.30 är det en vecka kvar tills jag börjar jobba




Kommentarer
Ingela

Heja, heja!! :)



En sån där stegräknare skulle vara bra att ha. :)

2010-08-01  /  17:48:26  /  http://trebarnslandet.se
Anna

Jag behöver sällan tänka på stegen eftersom jag har en hund som kräver mycket motion att gå med. Stegräknare är dock bra för det hjälper en ju att tänka efter och tänka på att röra sig mer.



Angående kängururna så såg vi 3 stora och 5 små. De ville verkligen visa upp sig i fredags. Trist att ni inte såg några.

2010-08-02  /  06:50:45  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback