Trött

2010-04-11 21:59:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Jag lyckas inte riktigt känna mig frisk ännu trots att det är två veckor sen jag blev sjuk. Jag har fortfarande lite svårt att andas stundtals och hostar lite grann. Vaknar varje natt och får gå upp och ta halstablett för det retar så i halsen (inte så bra för tänderna). Jag tar fortfarande mollipect främst för andningen och för att jag inte ska hosta. Men det jobbigaste av allt är att jag är SÅ trött. Jag går runt som i nån dimma stor del av dagarna. Igår sov jag 1,5 timma på eftermiddan och på kvällen somnade jag ändå i soffan när vi tittade på tv. Nu har jag dessutom haft huvudvärk konstant i två dygn.

Hoppas på att jag ska känna mig bättre i veckan som kommer för det är jobbigt när man inte mår riktigt bra själv men ändå måste ta hand om och roa en 1,5-åring. Jag kämpar på helt enkelt och passar på att vila när Max sover på dagen.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback