Positivt överraskad

2010-04-16 09:20:24 ,   Allmänt/Vardagsliv
Först sa de att det skulle bli snö idag och sen skulle det regna men nu verkar det som att det ska vara strålande sol hela dagen. Fantastiskt =). Nu blev jag positivt överraskad.

Jag har sovit som en klubbad säl inatt och som tur är har Max också gjort det (tror jag i alla fall. Marcus började jobba tidigt så jag vet inte om han har varit uppe inatt med Max).

Blir nog promenad och utelek på förmiddan och i eftermiddag ska vi åka och shoppa *big smile*. Jag behöver ett par riktigt bra promenadskor och ett par jeansleggings. Marcus slutar tidigt så det blir en familjeutflykt!




Kommentarer
Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Tack! Sådana ord värmer! :)



Låter som en härlig dag (och natt) Jag bara önskade att vi också kunde få ha lite mer familjetid men Jesper slutar ju alltid så rackarns sent.

Som tur är så är han ledig i helgen iaf :)



Ha en toppen dag nu! Kram

2010-04-16  /  09:52:08  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Ingela

Härligt!! Hoppas att ni får en skön dag! :)

2010-04-16  /  11:07:43  /  http://trebarnslandet.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback