Påskafton

2010-04-04 11:08:21 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gårdagen började med att jag vaknade upp med nästan 38 graders feber (igen) och jätteont i halsen!

Med lite alvedon i kroppen orkade jag i alla fall vara på benen. På eftermiddan följde jag med Marcus och Max ut en liten stund. Det var väldigt skönt med frisk luft. Tog lite bilder:







Mitt hår har vuxit nåt extremt senaste tiden och jag är i ganska akut behov av en klippning. Ska försöka att fixa det till veckan.

Utsikt över lekparken för ganska exakt en månad sen:




Idag har jag vaknat upp feberfri och halsen gör inte lika ont. Framsteg! Äntligen =). Nu hoppas vi på att den där febern inte letar upp mig framåt dagen....! Marcus och Max är ute på gården just nu och eftermiddag går vi nog ut alla tre tillsammans. Så mycket annat händer inte här hemma! Är lite isolerade pga alla våra baciller (Marcus har haft en rejäl förkylning han också och det var magsjuka Max hade tidigare i veckan med ett återfall i förrgår).




Kommentarer
Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Vilka härliga bilder =)

2010-04-06  /  11:18:03  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Fru Evelina

Hihi vad cool han är i glasögonen!

googla orbitrek, det är en träningsmaskin. typ som crosstrainer!



kram!

2010-04-08  /  19:23:20  /  http://happilyeverafter.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback