Irriterande

2010-04-16 13:06:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vår bil är död... igen!

Så är väl ingen idé att ladda upp batteriet en gång till utan får köpa ett nytt helt enkelt. Blir så arg på alla plötsliga utgifter som dyker upp hela tiden. Räcker det inte att vi spenderat 2500:- på mediciner och läkarbesök denna månad?! Suck...

Nåja ett par skor och jeansleggings ska jag ha i alla fall.... så det så =).

Vi får låna mina föräldrars bil i eftermiddag så vi kan åka och shoppa och då köpa ett nytt bilbatteri.




Kommentarer
Mamma Russin

hej gumman..

usch vad surt när bilen pajjar..:( tråkiga utgifter..



hur mår ni nu då? bra hoppas jag.. :)



jag har låst min blogg , men du kan registrera dig så kan du logga in dig..:) Hoppas du hänger med..:)



KRAM

2010-04-16  /  20:18:07  /  http://enburkrussin.se
Jenny

Jädra bilskrälle, hoppas ett nytt batteri gör susen.

2010-04-16  /  21:46:51  /  http://www.barnlangtan.se/
Anna

Usch, de där bilarna. Och det drar iväg när de ska fixas. Vår gick inte igenom besiktningen vilket Fredrik redan visste att den inte skulle göra iofs. Är massa att fixa nu och vi får körförbud på den 17:e maj :S Fredrik meckar just nu med hans pappas bil i garaget och det visade sig nu att den har mycket mer fel än han trodde från början så även där drar det iväg pengamässigt (Vi ska sälja den och Fredriks pappa ska ha en summa för den så får vi resten men den summan vi får blir ju mindre ju mer pengarna drar iväg :S) Att man blir så beroende av de där bilarna :S

2010-04-19  /  20:57:30  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback