Good morning!

2010-04-22 09:43:48 ,   Allmänt/Vardagsliv

Max äter frukost

 

Gomorron!

Här är det frukostdags. 7.30 vaknade Max och jag imorse. Skönt att han sov så länge för jag somnade inte förrän 0.30 inatt. Just nu står Max på en stol vid fönstret och vinkar åt bilarna som åker förbi. Han älskar verkligen att titta ut genom fönstret. Han kan stå på stolen hur länge som helst. När det kommer någon lastbil eller traktor blir han så lycklig att han klappar händerna. Det är inte direkt någon vältrafikerad väg vi bor vid men det kommer någon bil då och då.

Jag har lite huvudvärk idag med. Inte lika mycket som igår men det liksom finns där vilket är jobbigt.

Nu ska jag äta upp frukosten och sen blir det dammsugning!

 



Tävla här om en vara från www.pingpongbarnklader.se




Kommentarer
Annelie

Hej sara, Vad roligt att höra :) Kikade på era bröllopsbilder, vad fina ni var! Kram annelie

2010-04-22  /  10:01:18  /  http://hoswestbergs.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback