Gomorron söndag!

2010-04-25 09:16:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag strålar solen =).

Imorse var det faktiskt (hör och häpna) jag som gick upp och Marcus som fick sovmorgon. Strax före 8 var jag och Max på benen. Sen har vi uppvaktat Marcus, som har namnsdag idag, med paket för en stund sen. Han fick tre tröjor. Grattis älskling!

Nu är det strax frukostdags och sedan ska jag åka och träffa tjejgänget jag pluggade religion med. Ska bli väldigt roligt =). Max och Marcus får stanna hemma. Ska bli skönt att åka själv. I eftermiddag ska vi på 30-årsfest. Så jag har alltså en väldigt rolig dag att se fram emot och hoppas att ni också har det!




Kommentarer
Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

Sikkne toppendag!

Have fun :)

2010-04-25  /  19:48:57  /  http://www.alltforforaldrar.se/theans/
Kristina

Grattis Marcus säger svärmor!

kram Kristina

2010-04-25  /  20:47:53  /  http://lyktorochtyg.blogspot.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback