Glad påsk!

2010-04-02 10:53:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Glad påsk på er =).

Här är det inte så glad påsk. Min energi försvann typ lika fort igår som jag skrev om den. Är fortfarande krasslig och helt slut i kroppen. På gränsen till feber, svettas konstant, svårt att andas, hostig och ont i halsen.

Max spydde inatt igen. Väldigt väldigt lite men ändå. Vet inte vad det kan bero på. Han mår ju bra nu och åt välling så fort han vakna imorse utan problem.

Vi har i alla fall fått tagit beslutet att inte åka iväg till min bror med familj på söndag. De bor 25 mil härifrån och vi skulle varit där sön-mån och firat min brorsdotter som fyller 3 år på måndag. Just nu finns ingen energi till att ens tänka på att åka iväg så vi får tyvärr hoppa över det. Känns riktigt riktigt trist!! Hade verkligen sett fram emot det.

Ja så påsken skulle kunna vara lite gladare!

Men jag får sluta tycka synd om mig själv snart.....




Kommentarer
David

Dålig planering att bli sjuk nu

2010-04-02  /  18:38:25 
Mamma Russin

men gumman..:(



usch så tråkigt.. stort krya på dig..

KRAM

2010-04-02  /  20:09:15  /  http://enburkrussin.se
Kristina Karlsson

Mina barn har ofta spytt när dom blev förkylda, förkylningen sätter sig inte alltid i näsan utan kan sätta sig även i magen

Så då kan dom antingen bajsa ut det eller kräkas ut det.

Kram och GLAD PÅSK!!

2010-04-03  /  10:20:35 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback