Fjärrkontrollen

2010-04-07 22:25:07 ,   Allmänt/Vardagsliv
När man är sjuk får man ligga i soffan med fjärrkontrollen i handen =). Max tittar inte gärna på tv men han gillar fjärrkontrollen.



Dagen har varit lugn. Max har haft runt 39 graders feber hela dagen och är väldigt snorig. På eftermiddan var min pappa här hos honom medan jag var på vårdcentralen och träffade en läkare. Hon lyssnade på mina lungor, tittade i öron och hals. Sen tog de en snabbsänka också. Men allt såg bra ut så det är inget bakteriellt i kroppen. Så är väl bara att vänta ut detta och hoppas att jag får lite energi snart! Nu ska jag ta hostmedicin och gå och lägga mig. Ska bli SÅ skönt =). Sov gott alla ni där ute och tack för era kommentarer!




Kommentarer
Patricia

Men lilla skrutten då :/ Hoppas att ni mår bättre snart, båda två! Det är ju lite extra trist att vara sjuk nu när våren är på ingång.



Vilda är lite röd i ena ögat och snoret rinner som en flod.. men den jobbiga febern slipper hon. Än iallafall. :/ (ta i trä)



Krya på er nu :)

2010-04-07  /  23:21:30  /  http://smokingcankill.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback