118 118

2010-04-23 10:12:23 ,   Blogg
Har sett på flera bloggar de senaste dagarna att de provat att sms:a in till 118 118 och frågat om sin blogg så häromdan provade jag också och så här svarade de när jag ställde frågan vem skriver sarasrum.blogg.se:

"Hej! sarasrum.blogg.se skrivs av Sara som är gift och har en liten grabb som heter Max. Hon har en snygg blogg där hon berättar om sina dagar och bjuder på både intressant och rolig läsning. Vi väntar med spänning på nästa blogginlägg!"

Prova du också =)



Glöm inte bort tävlingen här på min blogg.
Tävla här om en vara från www.pingpongbarnklader.se




Kommentarer
Marlene

Hehe, jag skickar alltid sms till 118800.. ibland är deras svar skrämmande! ;)

Trevlig blogg du har..

2010-04-23  /  17:31:39  /  http://bymarlees.blogg.se/
Ingela

Det där har jag också gjort för längesedan. Kul! Har nästan glömt bort svaret.. Får göra om det! :)

2010-04-24  /  16:40:25  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback