Vardag igen!

2009-09-28 09:57:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ja då var det vardag igen.

Vi sov lite längre än vanligt imorse. Max somnade inte förrän 22 igår så var väl därför han vaknade en stund senare än vanligt idag. Igårkväll la jag honom 20.30. Efter 50 minuter gick vi upp och så fick han leka en liten stund och sen provade jag igen och då gick det till slut att få honom att somna.

Jag var dock ännu tröttare än vanligt imorse. Satt uppe ganska länge igår. Eftersom han somnade så sent så ville jag ha lite egentid och dessutom kunde jag inte gå och lägga mig utan att ha sett gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker som jag spelat in ;) .

Idag ska vi ta en promenad nu på förmiddan och sedan gunga lite på gården. I eftermiddag när Marcus kommer hem tror jag vi tar en tripp till lekparken.

Denna vecka är inte så planerad utan mest fylld av små eventuella planer. Max ska vaccineras imorn så hur veckan blir beror på hur han reagerar på det.

(uppdatering; man vet aldrig vad som händer bakom ryggen på en när man har en 1-åring. Max satt bakom min stol och lekte med ett kastrullock och så blev det plötsligt så tyst. Då vänder jag mig om och ser att han sitter och tuggar på en vitlöksklyfta....hi hi... han verkade gilla det!)




Kommentarer
Patricia

Elina ska också vaccineras imorgon =)

2009-09-28  /  10:43:56  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback