Speciell vecka

2009-09-21 09:29:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gomorron!

Denna vecka känns lite speciell för på lördag fyller Max 1 år. Helt otroligt att vi snart varit föräldrar i ett helt år. Vad gjorde vi innan vi hade vår lille prins?!

För att hylla denna vecka lite särskilt kommer jag varje dag skriva ett inlägg om vad jag gjorde för exakt ett år sen. Alltså dagarna innan Max föddes. Hur det var.

Inatt har vi sovit riktigt bra. Max vaknade inte nån gång mellan 20.45 och 06.00. Sen fick han lägga sig bredvid mig och vi somnade om och sov till 8.15. Bra start på veckan. Har sen myst i soffan under en filt med vällingflaskan och nu sitter vi vid köksbordet och äter frukost =)




Kommentarer
Patricia

Men oj, är han redan ett år den lille parveln?! Tiden bara rinner iväg. :)



Det låter som att ni hade en riktigt bra och mysig start på veckan, vad härligt!



Tack för dina rara kommentarer på min blogg också. :)

2009-09-21  /  10:54:10  /  http://smokingcankill.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback