Soffläge

2009-09-15 21:13:06 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi var i lekparken i förmiddags. Var en förskola där så Max satt mest och titta på barnen. Sött. Ni ska få se bilder imorn.

I eftermiddags åkte vi till mamma och pappa där Max lekte i gräset. Mamma och jag drack te, tittade i HM-katalogen och pratade mat. Max gick också en hel del. Han har gått mer idag än tidigare dagar så det börjar verkligen släppa nu. Stora killen! Blev spagetti och köttfärssås hos Marcus föräldrar innan vi åkte hem. Några släktingar till Marcus var där.

Har varit öm och spänd i magen hela dagen så nu är det soffläge resten av kvällen med min bästa vän på magen - herr Vete =) Marcus får också göra mig sällskap!

Förresten står Marcus och bakar muffins. Luktar smaskens! Men med tanke på magen så får jag väl hoppa över att äta dem.




Kommentarer
Anna

Vad kul att gåendet börjar släppa. Verkligen stora killen. Så duktigt :)

Hoppas det blev bättre med magen i soffläge och att du får smaka på muffins idag istället om det inte blev ngn igår! Lät himla gott

2009-09-16  /  06:28:36  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback