Ny skötväska

2009-09-13 17:04:37 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vår skötväska har gått sönder. Så tråkigt, men passande nog var min kompis C i Ullared igår. Så jag bad henne att titta efter en ny åt oss. Hon ringde och beskrev väskorna och jag bestämde mig för en brun Brio. Den är SÅ snygg. Jag är helt kär i den =) Ser ut som en vanlig handväska men är grymt praktisk inuti. Den är plastad i vitt inuti. Så lätt att se allt och lätt att hålla rent. Är flera små fack och exempelvis ett litet nätfack med dragsko där man kan förvara nappar. Det ingår också en skötbädd. Kanonbra! Vet inte vad väskan kostar i "vanliga" affärer men på Gekås i Ullared kostade den 249:-. Antar att det är bra mycket billigare än normalpris. Väskan är lite mindre än vår förra men mycket mer praktisk och framförallt snyggare =) Marcus tycker dock det blir lite pinsamt att använda den eftersom det ser ut som en handväska.... hi hi



.....och nej jag är inte sponsrad av Brio trots detta hyllningsinlägg. Men jag är öppen för förslag.....




Kommentarer
Ida - Vi och hon ♥

ja den är jättefin! den klostar nog runt 600-700 här i sthlm iaf! :) Bra fýnd!!

2009-09-13  /  20:59:23  /  http://fixit.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback