Lovely

2009-09-13 16:26:51 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har varit borta i helgen och kom hem för nån timme sen. Jag har packat upp och har nu fått lite egentid av mina två pojkar.

Vet ni vad jag gör?

Ligger i sängen med datorn i knät, dricker coca-cola och käkar kakor. Ibland är livet fantastiskt =)

Vi har haft det riktigt bra i helgen och umgåtts med både vuxna och barn. Det har dock varit väldigt intensivt vilket de flesta situationer blir med en ettåring. Så är ganska trött nu!

Hoppas ni haft en bra helg. Någon som gjort något extra roligt?




Kommentarer
Liw

Helt rätt sätt att njuta av tid för sig själv :)

Vilken härlig helg ni verkar haft, Lovely som sagt. Här har det jobbats och gått på loppis, många fynd :)



kram

2009-09-13  /  17:24:08  /  http://preggomonster.blogg.se/
Svägerskan

Vi hälsade på det senaste tillskottet nere i Småland. Jag fick hålla honom och han var som en fjäder!

2009-09-15  /  09:53:30 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback