Fotografering

2009-09-04 08:34:46 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag får Max äta smörgås med pyjamas för nu på förmiddan ska vi åka till babyproffsen här i närheten där en fotograf är och fota Max. Så därför käkar han frukost i pyjamas så han inte smutsar ner kläderna. Men oj vilken ångest jag har över vilka kläder han ska ha. Har i alla fall bestämt att han ska ha bruna manchesterjeans men sen väljer jag mellan en tunn vit långärmad tröja och en ljusröd pikétröja. Vad tycker ni? Är det dumt att ha vitt på honom vid en fotografering? Svara snabbt...... =)




Kommentarer
Caroline, mamma till Wille

Nja jag tycker nog vitt faktiskt :) Kul med fina bilder!

2009-09-04  /  09:25:32  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Josefine

Här har det slutat att regna, solen är framme till och med. Men det blåser!

Hoppas du kunde välja kläder till Max till slut. Jag hade röstat på den röda pikétröjan i alla fall! :-)

2009-09-04  /  11:32:12  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback