För ett år sen

2009-09-22 10:32:19 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
För ett år sen var det fem dagar till bf (och fyra dagar till Max föddes men det visste jag inte då).

Det var måndag. På natten när jag varit på toa och la mig igen vaknade Marcus och sa: "Hej älskling va fin du är". Ni som varit i slutskedet av en graviditet vet att man inte känner sig särskilt fin med svullet ansikte, svullna fötter, flottigt hår (mitt hår var alltid flottigt) och läckande bröst. Så det var en väldigt snäll komplimang.

Min tillvaro kretsade mest kring mat. Jag köpte en låda med glassar och låg i soffan och åt större delen av eftermiddan. Jag var även helt lyrisk över en god gulaschsoppa jag lagat. Dagen spenderades mest i soffan där jag drömde om mat och andra godsaker.





Kommentarer
Patricia

Va kul det är att läsa hur det va innan han föddes =)

2009-09-22  /  11:39:36  /  http://tricias.blogg.se/
Patricia

Nä jag har inga dagar kvar men Ricky har ju, så vi tar hans =) Jo jag slutade också 2 månader innan med Elina men nu är det liksom 3 mån kvar, det känns så dumt. Men det kan inte vara bra detta värk jag får!

2009-09-22  /  11:47:00  /  http://tricias.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback