För ett år sen

2009-09-21 12:41:38 ,   Graviditet/Bebisförberedelser/Förlossning
För ett år sen var det sex dagar kvar till bf (men bara fem dagar kvar till Max skulle födas, men det visste jag ju inte då!).

Det var söndag och vi var på barndop. Var hemskt att sitta i kyrkbänken för hade så ont i ryggen men samtidigt väldigt skönt att komma iväg och göra något. Satt och pratade förlossningar vid fikabordet eftersom en av gästerna var barnmorska. Det var roligt.

På eftermiddagen blev det akut kris på gaviscon och nässpray så fick bege mig till ett köpcenter några mil härifrån eftersom det var närmast öppna apotek. Vaggade runt i affärerna och tittade på alla fina kläder som jag skulle kunna ha när jag var smal igen.

Kvällen tillbringades med tv. Bingolotto och Ensam mamma söker. Käkade popcorn i massor och stängde av mobilen för ville inte bli störd.




(detta kanske inte är så roligt att läsa för er men det är mest för min egen skulle jag skriver det)




Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Gud vad smidigt. Slipper man bege sig dit. Fast iof kanske dem har så här också - jag är nämligen inte med i någon föräldrargrupp här i Sala utan i Västerås, där vi bodde tidigare.

Där vet jag iaf att dem styr sånt på BVC =)



Hoppas du har en kalas dag, och för det andra tykcer jag inlägg som dessa är roliga att läsa.

Jag tycker om bloggar där man skriver för sin skull och vad man själv vill - för dem bli så himla personliga och mysiga att läsa =)

Så kanon inlägg, enligt mig!

Hihi.

Kram på dig!

2009-09-21  /  13:03:00  /  http://theans.blogg.se/
Jenny

Jag tycker det är roligt att läsa det:o) Kommer garanterat tänka på samma sätt om ca ett år.



Kram!

2009-09-21  /  13:29:24  /  http://www.barnlangtan.se/
Liw

Klart det är kul att läsa :) Häftigt att det bara är ett år sedan och ändå har så mycket hunnit hända :)



2009-09-21  /  16:22:27  /  http://preggomonster.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback