Fika, lunch och inredningsbutik

2009-09-16 17:21:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har jag och Max umgåtts med min mamma. Vi fikade på café på förmiddagen. Vaniljhjärta och en te slank lätt ner. Max åt smörgåsrån och flörtade med tjejer så efter en gnällig och trött förmiddag blev han på kanonhumör.



Max i sin mormors knä
Fika! Tog dessvärre kort när vi hade fikat klart
Max tittar på bilar


Promenerade hem och sedan åt Max mat innan han sov. Då lagade jag och mamma morötter och sötpotatis i ugn och stekt fisk. När Max vaknade åkte vi till en inredningsbutik och kikade och sen blev det lite matshopping på Lidl.

Nu är jag trött!

Ska laga mat strax för sedan ska jag och Max iväg på symöte. Marcus har möte på jobbet och när han är klar kommer han och hämtar Max på symötet. Han lämnar då cykeln, tar med Max hem i bilen och så cyklar jag hem ikväll.

Ja man behöver både vara logistiker och projektledare som mamma. Det stod inte i arbetsannonsen =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback