Fick ingenting gjort

2009-09-09 14:24:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max har snart sovit i två timmar. Det är ungefär nu jag börjar bli orolig och tror att han inte andas. Är ni andra föräldrar också sådana när barnen sover länge?

Hade mycket jag hade tänkt att göra när Max sov men istället blev det soffan med vetekudde på magen. Mitt i min lunch blev jag helt matt och illamående och orolig i magen. Så låg en timme. Nu känns det bättre men är fortfarande trött... och hungrig! Ska göra en smoothie tror jag men väntar till Max vaknat så att han inte vaknar av mixern. Och apropå magen så har jag mått kanon i fyra dagar. Helt otroligt..... Nästan så att jag trodde att jag blivit botad bara så där! Men tji fick jag...




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback