Ett med soffan och teven

2009-09-21 22:44:42 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har varit ett med soffan och teven sen kl. 20. Har avverkat Tinas cookalong (blir alltid så himla hungrig när jag ser det), Svenska Hollywoodfruar och nu Roast på Berns.

Marcus har väldigt ont i halsen och är hes och lite hostig men hoppas det går över snart. Han tog bilen till jobbet idag för att inte anstränga sig men imorn behöver jag ha bilen så Max och jag ska skjutsa honom imornbitti. Som tur är börjar han inte jobba förrän 8. Bort bort med alla baciller. Vill inte ha er här! Han har pussförbud på Max för vill inte att han blir smittad med något nu inför 1-årsdagen.

Eftersom jag måste gå upp lite tidigare imorn kanske jag ska försöka lägga mig lite tidigare också.... ska verkligen försöka....

Godnatt!




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback