Badälskaren

2009-09-03 20:29:08 ,   Allmänt/Vardagsliv

Vi har haft en jättebra dag. Var så roligt att bada. Max skrattade och plaskade. Vi var i vattnet mycket längre än vi brukar. R och Z tyckte också det var kul. Sen åkte vi hit och fikade. Var mysigt med massa mammaprat och barnen lekte =)

Ska lägga Max nu och sen ska jag och Marcus mysa till teven.

Var på ICA nyss och handlade och då var det en kvinna som gick runt i affären och hostade och hostade och hostade rakt ut. Fy vad arg jag blev. Man gör inte så i dessa tider. Jag försökte hålla mig ifrån där hon var. Man hörde henne hela tiden. Vuxna människor kan väl i alla fall lära sig att hosta i armvecket. Så om jag får svininfluensan om några dagar så vet vi varför.... Extremt respektlöst!





Kommentarer
Josefine

Jag håller tummarna för att du ska slippa svininfluensan. Verkligen respektlöst av den där kvinnan!

2009-09-03  /  22:01:34  /  http://josselyn.blogg.se/
Ingela

Håller med! Så dumt att hosta så där i dessa tider!

2009-09-04  /  14:23:37  /  http://mammabloggen.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback