Bachelorette

2009-09-02 22:57:04 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har nu sett kvällens avsnitt av Bachelorette (hade spelat in det). Visste redan innan vem hon skulle välja för tog reda på det efter förra veckans avsnitt då jag inte kunde hålla mig längre. Fast jag egentligen tyckte Jason så blev det ju himla fint med Jesse också. Verkligen romantiskt slut.

Dessvärre har jag läst att de inte är tillsammans idag. Det förstör den vackra stämningen lite *suck*.

Nåja, skitsamma om DeAnna och Jesse har det bra, det behöver ju inte jag bry mig om för jag känner dem ju inte ens. Jag har det i alla fall kanon me kärleken ;)

Har haft symöte här ikväll och det var riktigt trevligt. Nu är jag trött!




Kommentarer
Linda

haha ja visst e det starkt av mig att inte köpa ngt...

var riktigt impad själv

2009-09-02  /  23:08:19  /  http://familyspace.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback