Vilken natt!

2009-10-15 09:45:20 ,   Allmänt/Vardagsliv
Denna rubrik ska inte läsas med en glad ton, utan snarare som en djup suck.

Vid 23.30 somnade jag och ungefär en timme senare vaknar Max och panikskriker. Det spelar ingen roll om jag håller honom i famnen, han bara skriker och slänger sig fram och tillbaks. Marcus gick upp och gjorde ordning välling och till slut fick vi honom att somna med vällingflaskan i munnen.

Dags för mig att somna om. Jag känner att jag börjar skaka och få ont i magen. Så bara att gå upp. Klockan var 1.30. Tar mediciner och ligger i soffan under en filt och skakar. Efter en stund går det över så vid 2.30 somnade jag igen.

Som tur är så sov Max resten av natten och jag med. Men vi är lite trötta nu både han och jag.

Undra hur trött Marcus är? Han började jobba 6 imorse.




Kommentarer
Ingela

Fy vilken jobbig natt!! Hoppas att du kan få någon chans att vila lite idag.

2009-10-15  /  12:44:06  /  http://trebarnslandet.se
Emmeli

Det där med panikskrik på natten känner jag igen med dottern. Det känns som att de inte riktigt är vakna.

Endel kallade det nattskräck.

Hoppas ni får sova gott i natt! =)

2009-10-15  /  21:03:57  /  http://lini07.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback