Tog på krafterna....

2009-10-12 14:09:40 ,   Allmänt/Vardagsliv
Nu är jag inte barnvakt längre. Trots att det gick jättebra är jag ganska trött nu. Man får hålla igång på ett helt annat sätt när det är två barn att ta hand om och dessutom nallen Larsa som ska vara med överallt. När det var dags att byta Max blöja på förmiddan så skulle både N och nallen Larsa som satt i läragåvagnen med in i badrummet. Vi har inte särskilt stort badrum så det blev lite trångt.

Max har tyckt det varit roligt att ha sin kusin här på förmiddan. Fast han vaknade 6.45 imorse var han vaken till 12.30 och gnällde knappt nåt. Han lekte och hade roligt.

Min pappa kom hit strax före lunch och åt sen med oss innan han och N åkte.



Jag väljer att inte visa N´s ansikte. Jag som förälder tar själv beslut om att visa bilder på Max men jag anser mig inte ha rätt att visa bilder på någon annans barn när jag inte frågat om lov.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback