Sömn

2009-10-31 10:02:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi flyttade inte in Max till eget rum igår för Marcus vill vänta lite =)

Båda mina pojkar somnade i min famn igår. Max småsov när han drack välling och låg hos mig i soffan. Och några timmar senare somnade Marcus mot min axel under utröstningen i idol.

Jag vaknade imorse av att det var ljust ute och alldeles tyst i rummet. Marcus låg inte i sängen men Max sov som en stock i sin säng. Fattade ingenting. Sneglade på klockan och såg att den var 8. Snacka om förvånad! Marcus hade gått upp och tittat på film och Max hade sovit i sin säng hela natten utan att ha vaknat. Så vi har haft en riktigt bra natt.

Apropå idol igår. Jag tyckte verkligen att Rabih skulle åkt ut. Hans framträdande var inte alls bra och framförallt såg han helt oengagerad och uttråkad ut i ögonen. Heja Erik och Tove =)




Kommentarer
emma - mamma till meja

Härlig start på helgen att ni fick en så bra natt :)

2009-10-31  /  10:25:20  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Liw

Ohh, härligt med en hel natts sömn =) Grattis!



Frågar du mig skulle inte Rabih ha kommit med överhuvud taget. Gillar han inte alls :(



2009-10-31  /  11:44:44  /  http://preggomonster.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback