Regniga fredag

2009-10-16 09:35:38 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det är grått och regnar ute. Jag som hade tänkt att promenera på förmiddan men känner inte för promenad i regnet så vi stannar nog inne.

Inatt har vi sovit riktigt bra. Max vaknade dock redan vid 1 och det var svårt att få honom att somna om i sin säng. Så han fick ligga mellan oss och då sov vi till 8 han och jag.

Jag har ont i magen nu på morgonen så skulle helst av allt vilja krypa ner under täcket i soffan med Herr Vete (min vetekudde). Tror inte Max skulle uppskatta det tyvärr. Men blir det inte bättre snart så gör jag det i alla fall.

Nu ska jag fortsätta försöka få i mig min frukost (avokado och smoothie) och kanske ögonshoppa lite på nätet =)




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback