Mysig morgon

2009-10-05 09:40:43 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max vaknade till vid 6 då Marcus gick upp men Marcus fick honom att somna i sin säng igen. Sen vaknade Max 7.30 och fick komma över till mig. Låg och mös lite men han ville helst gå upp så vid 8 steg vi upp. Välling i soffan under en filt. Sen lekte han på golvet medan jag låg kvar i soffan under filten och tittade på gårdagens One Tree Hill. Bra start på dagen och veckan =).

Förresten, nån mer än jag som satt med ett tokleende på läpparna igår när Helena och Oskar dejtade i Ensam mamma söker?



Bild tagen häromdan




Kommentarer
nina

Det där känner man igen ;b

2009-10-05  /  10:50:02  /  http://[email protected]
Josefine

Ja, visst var det mysigt med Helena och Oscar. Jag gillar honom, han verkar mysig. Och så är han ganska söt också! Men visst var det väl för väl att hon dumpade den där Olah?! Han verkade nästan ha en skruv lös :-D Jag är BESATT av denna säsong av Ensam mamma söker. Har inte följt någon av de andra säsongerna, bara tittat sporadiskt. Men den här säsongen är det så mysiga och roliga mammor!

2009-10-05  /  11:37:28  /  http://josselyn.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback