Morgonmys

2009-10-09 09:25:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Imorse vaknade Max före 7 och ville inte somna om. Marcus började sent imorse och kunde därför sova till strax före 8 men blev ju väckt av Max. Det är så typiskt för han vaknar typ alltid tidigt när Marcus börjar sent. Var likadant i onsdags.

Det gjorde dock inget egentligen att han vaknade lite tidigare imorse för vi ska och bada på eftermiddan så han ska sova en stund på förmiddan så då är det ju bra om han är trött.

Vi har nu ätit frukost och ska strax gå ut. Kom på några ärenden jag måste fixa innan det blir fullt me folk på "stan". Är marknad idag så brukar vara människor överallt och särskilt på ICA dit jag behöver gå. Så fixar det nu på förmiddan.

Note to self: Glöm inte att raka benen innan badet! Vill inte att någon badvakt slänger ut mig ur omklädningsrummet för att de tror att jag är man.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback