Lugnet har infunnit sig

2009-10-25 00:24:19 ,   Allmänt/Vardagsliv
Vi har haft en trevlig kväll med M och H. Ätit god trerätters som jag skriver mer om imorgon. Vi har även spelat spel och pratat.

bytardagen idag hittade jag inte så mycket. Skulle behöva bodies till Max i strl 86. Han har en del tröjor men vill också ha några bodies så att det inte blir någon "glipa" i ryggen när det är kallt ute. Var dock väldigt dåligt med pojkkläder. Nästan bara flickkläder. Var likadant sist. Men i alla fall hittade jag en fisher price-telefon (15:-), en stor låda med megablocks (typ stort duplo för 40:-), gummistövlar för 30:-, en badbok för 5:- och en tröja i strl 92 för 25:-. Roligt med lite nya leksaker =)

Marcus skjutsar hem M och H just nu men kommer nog strax hem så då ska vi sova för även om vi ställer om klockan i natt så tror jag inte att Max kropp ställer om klockan i natt och sover till kl. 8 vintertid imorn (alltså kl. 9 den tid som är nu).....

Godnatt!




Kommentarer
familjebloggarna.se

Du är rekommenderad idag! :)

2009-10-25  /  09:56:05  /  http://familjebloggarna.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback