Lilla leksaksväskan

2009-10-23 09:50:25 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max är så söt med sin leksaksväska. Vi brukar ta med den när vi ska någonstans. Det är så sött när han själv bär på den.



Här har dagen börjat och vi har precis ätit frukost. Max vaknade strax före 8. Han gick upp med Marcus och jag låg kvar och drog mig lite. Men sen ville prinsen ha välling så då var det bara att kliva upp. Marcus cyklade sen till jobbet.

Max och jag ska åka till ICA Maxi och handla strax. Hade tänkt göra det igår men orkade inte så får bli nu istället. Vi är dock alltid så sena att komma iväg. Jag skulle vilja åka direkt efter frukost.... men så fastnar jag här... och sen ska jag bara gör det... och bara göra det...

Hoppas på att jag tar mig för att diska och städa lite också idag. Vill ju en ren helgfeeling i eftermiddag.




Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback