Ligger och slöar

2009-10-21 14:52:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
Ligger under en filt i soffan och vilar. Väldigt skönt!

Var hos läkaren på förmiddag (en evig följetong detta med min mage). Fick andra mediciner utskrivna.... igen! Så får se om dessa gör någon skillnad. Hon vill dessutom ge mig diagnosen orolig mage. Det kallar inte jag en diagnos men men.... Vi ska höras om två månader igen när jag ätit de nya medicinerna så hoppas nu på dem.

Max hade haft det väldigt bra med sin farfar på förmiddan. Han älskar trappan hemma hos dem så den hade han gått upp för ett antal gånger. Min svärmor (Max farmor) kom hem sen också och jag fick lunch där. Max var jättetrött så vid 13 åkte vi hem. Då somnade han 5 minuter i bilen och de där 5 minutrarna verkar ha varit väldigt effektiva för när vi kom hem ville han minsann inte sova. Gnällde och gnällde och var arg. Vid 14 somnade han.

När han vaknar blir det gröt och sen åker vi till mina föräldrar. Marcus har jobbmöte ikväll så är så tråkigt att bara sitta här hemma och vänta på honom så då åker vi iväg lite.




Kommentarer
emma - mamma till meja

Hoppas medicinerna funkar. Jag fick prova en massa olika med, men jag hade nog inte rätt problem skratt för att det skulle funka...



Skönt att ni har bådas föräldrar så nära :)

2009-10-21  /  18:36:25  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ursch låter inge vidare.

Hoppas medicinerna hjälper iaf.

2009-10-21  /  21:51:07  /  http://theans.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback