Kvällsro

2009-10-22 22:40:05 ,   Allmänt/Vardagsliv
På kvällarna brukar jag dricka ett te som heter kvällsro. Det är gott och samtidigt rogivande så att man ska sova gott. Ett litet tips till er alla där ute =).

Max somnade i sin säng inatt. Skönt! Den senaste veckan har ju läggningarna varit allt annat än enkla men nu är vi back on track.

Min mamma kom hit på lite kvällste ikväll. Tittade på lyxfällan.

Marcus och jag har skrattat gott åt Max idag. Han har fått svamp på tungan (inget komiskt med det men...) och då får han mineralvatten på sked för att "döda" svampen och han grimaserar så roligt. Vi har till och med filmat det. Hysteriskt kul. Vår lilla prins =) Usch, hemska föräldrar vi är!

Det blev en liten summering av kvällen.




Kommentarer
Anna

Mysigt med testund på kvällen :)

Stackars liten som fått svamp på tungan. Måste kännas märkligt för de små som aldrig smakat kolsyra förut, hihi.

2009-10-23  /  08:04:42  /  http://ambi.blogg.se/
Rebecca

Godmorgon!

Det där teet måste jag leta upp, har så fruktansvärt svårt att somna om kvällarna.

Celine fick med svamp på tungan och vi skrattade gott varje gång vi skulle badda hennes tunga och hon gjorde de söta och roliga minerna.

Ha en riktigt mysig fredag.

Kramar Rebecca

2009-10-23  /  09:32:24  /  http://www.cheeky.nu
Ingela

Kvällsro dricker jag nästan varje kväll..Håller med om att det är jättegott och välgörande! :)

2009-10-23  /  11:01:35  /  http://trebarnslandet.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback