Gokväll!

2009-10-09 23:14:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Gokväll på er!

Har varit borta större delen av dagen. Var och badade på eftermiddan och det var roligt =) Barnen hade jättekul. Sen gick vi och fikade och strosade sen runt på marknaden. Var väldigt trevligt!

Max och jag kom hem samtidigt som Marcus kom hem från jobbet. Var hemma cirka en halvtimme och sen åkte vi hem till Marcus föräldrar. Marcus syster och lille N är där i helgen så var roligt att träffa dem. Vi var där ända till 22 då vi åkte hem och Max lekte hela tiden. Han brukar ju vanligtvis somna före 21 men idag sov han mellan 16.30 och 17.30 på eftermiddan, vilket han ej brukar göra, så han var pigg ikväll. Han somnade vid 22.30 här hemma.

Förhoppningsvis sover han lite längre än till 7 imornbitti =)

Imorn ska vi till Marcus jobb på förmiddan. De har öppet hus på förskolan där han jobbar. På eftermiddan ska vi och fira min kusin som fyller år och efter det åker vi nog till Marcus föräldrar. Busy day alltså =)



Max och jag badar





Kommentarer
Emma Viklund

Jag har photoshop och leker mycket med bilder, men får aldrig till hur man gör "censur" :) Är det enkelt så du kanske kan förklara? Perfekt då man ska lägga upp badbilder ju!!

2009-10-13  /  20:05:02  /  http://mammatillviggo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback