En dag i stan!

2009-10-17 15:34:32 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har jag varit i stan med min kompis M. Lunchade och lite annat =)

Max och Marcus var på långpromenad till Marcus föräldrar där de åt mat. Jag hämtade dem där och fick lite mat jag också fast jag lunchat i stan. Så nu är jag mätt!

Apropå gårdagens idol.... Jag tycker det börjar bli lite väl likt andra år, dvs. tjejer som kan sjunga bra åker ut på grund av att söta killar som inte sjunger lika bra lockar fler röster. Trist! Tyckte verkligen att Nicklas skulle åkt ut igår. Jag gillade Camilla.... kanske är för att det bor en liten schlagernörd inom mig.... hi hi!




Kommentarer
Ida - Vi och hon ♥

nej uh, camilla var ju verkligen inte bra på att sjunga.. men det är ju inte Niklas heller. och han är ju verkligen INTE söt så jag tror det var ganska jämt faktiskt..

GO REZA!! :)

2009-10-17  /  21:13:17  /  http://fixit.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback