Bytardag

2009-10-03 13:43:50 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har varit i två kyrkor på bytardag på förmiddan. Den första kom jag till ungefär när det började så hann hitta det jag skulle ha; vinterjacka och overall i strl 86 och en åkpåse. Sedan blev det även fårskinnstofflor, ett par byxor, ett par skor, en fleecetröja och en skjorta. Mest nöjd är jag att jag hittade en åkpåse. Vi har ju sålt våran förra vagn och skickade då med åkpåse så har ingen till vår emmaljunga scooter. Känns ändå som det behövs. Hittade en Emmaljunga åkpåse i svart som kommer passa kanon. 175:-. Perfekt =) Har dessvärre lagt ett bud på en på tradera. Men har gått in och sänkt mitt maxbud på den nu och hoppas på att någon bjuder över mig. Är tre dagar kvar på auktionen så det är nog lugnt =)

I den andra kyrkan var det SÅ trångt och SÅ mycket folk och SÅ lång kö. Hittade lite saker men orkade aldrig köa så det blev inget. Hade ju redan fått tag på det jag sökte!

Har haft sällskap av F och lilla Z.




Kommentarer
Katja

Då kke vi sågs utan att tänka på det =) var på det där trångastället med mega kö :)

2009-10-03  /  21:35:01  /  http://www.lillagrodden.wordpress.com
Anna

Bytardagar är verkligen kanon :) Jag ska på en till den 11:e Oktober. Nu har jag visserligen hittat det mesta vi behöver redan men det är så bra att köpa på sig lite begagnade kläder nu när Alexander kommer börja på förskolan till Januari. Perfekt att lägga begagnat som extrakläder där :)

2009-10-05  /  06:44:38  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback