Top Model och te

2009-11-02 12:10:03 ,   Allmänt/Vardagsliv
Har legat i soffan under en filt och tittat på gårdagens Top Model och druckit te. Mysigt! Känns som det är så kallt här inne idag... brrr.... Man är väl lite måndagsseg helt enkelt. Max sover nu istället för på eftermiddan eftersom vi ska till öppna förskolan då.

Någon som såg Ensam mamma söker igår? Jag sitter bara med ett stort fånigt leende på läpparna när jag tittar på det. Vilka tror ni de väljer? Jag hoppas att Helena väljer Oscar, Madeleine väljer Martin men Ulrika vet jag inte riktigt. Spännande att se på söndag i alla fall =)




Kommentarer
Ajdins mamma

Jättefin blogg.

Jag älskar att läsa andras bloggar, kommentera och dela meningar, speciellt föräldrarbloggar :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-11-02  /  15:54:02  /  http://zlatnaribica.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback