Spanar ut

2009-11-20 09:44:47 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max nya stora intresse är att stå och titta ut genom fönstret. Imorse var det extra spännande för var en lastbil utanför.



Äntligen fredag!! Ska bli så skönt med helg och att Marcus är hemma. Jag tycker att denna vecka har varit jobbig. Ibland känns det som att man bara är mamma och att man aldrig får möjlighet att vara Sara. Blir lite mycket ibland.

Idag ska vi gå på en promenad på förmiddan (regnar konstigt nog inte men det är tyvärr alldeles grått ute) och på eftermiddan ska vi till skolan, där jag ska vikariera, och träffa rektorn. Jag ska få nycklar.

Ikväll blir det fredagsmys och hoppas jag kan få Marcus att titta på idol med mig. Jag får locka med chips =).




Kommentarer
Mamma Russin

vad är det för skola?



så bra han står där och har span..:)



kram

2009-11-20  /  20:00:15  /  http://enburkrussin.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback