Sov i famnen

2009-11-02 17:57:54 ,   Allmänt/Vardagsliv
Det var roligt på öppna förskolan. Skulle träffat en kompis med son där men de fick förhinder så de kom inte och F som jag var där med sist var sjuk men Z var där med sin pappa istället. Max hade roligt. Han riktade mest in sig på plastkopparna och barnvagnarna. Han gick och bar på en plastkopp hela tiden.

Max gick och charmade in alla mammor. Han stannar och tittar på dem och ler och tittar generat ner i golvet. Vårt lilla charmtroll =). Sångsamlingen gick ok. Han vill inte sitta still. När det var musik på cd tittade han bara på cd-spelaren hela tiden. Han är ett litet teknikfreak. Jag dansade med honom i famnen. Värsta träningspasset ju =)

För en timme sen satt han i mitt knä framför datorn och somnade då. Han sov 20 minuter i min famn och sen väckte jag honom. Var så mysigt =) Får se när han somnar ikväll.

Håller på och lagar helstekt kyckling och klyftpotatis nu.



Klicka på bilderna för att se dem större




Kommentarer
Mamma Russin

hej hopp.. mumma så gott det lät med helstekt kyckling och potatis klyftor.. :)

2009-11-02  /  18:35:39  /  http://enburkrussin.se
Anna

Mys med öppna förskolan och ännu mer mys att han somnade i famnen :)



Alexander somnade i egen säng idag :D Fast det tog över en timme, haha, och han var såååå trött. Ställde sig upp och ramlade nästan ihop av trötthet.

Jag hoppas det går åt rätt håll nu. Skulle vara så skönt att slippa bära inför sömnen.

2009-11-02  /  21:35:50  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback