Gomorron

2009-11-24 09:45:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Undra hur många av mina inlägg som börjar med gomorron?! =)

Här sitter vi i alla fall och äter frukost efter en ganska bra natt. Det borrandes som sjutton inne hos grannarna vid 7.30 imorse men Max sov som en stock i alla fall. Vid 8.30 klev vi upp =).

Nu ska vi ge oss iväg till min mormor och morfar där jag ska skriva ut en sak på deras skrivare och så ska vi handla lite. Jag hade ju bestämt mig för att inte ta med Max till affären pga svininfluensan men ibland måste man ändå. Vi måste ju ha mat! Ja ja med lite handsprit ska vi nog klara av det.... hi hi....




Kommentarer
Malin

På nåt sätt tror jag att affären är bättre att gå till än öppna förskolan..Tänk vad det smittar när de äter på samma leksaker. Jag går inte till öf nu för vill inte riskera att få nån onödig smitta.

2009-11-24  /  15:14:34 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback