Ett försök

2009-11-22 10:21:34 ,   Allmänt/Vardagsliv
Igårkväll vid 23 när vi kommit hem från vännerna A och D och Max sov så bestämde vi oss för att försöka titta på några Beverly Hillsavsnitt. Kände oss pigga och tänkte att natten är ung.


Efter 20 minuter började jag känna mig trött så gick och tog en hård smörgås för att piggna till.

Marcus säger att han är pigg.

Efter ytterligare 10 minuter tänker jag: jag ska bara blunda en stund.

Efter 10 minuter vaknar jag av att avsnittet slutar. Jag somnar om.

Efter ytterligare några minuter vaknar jag och då blundar Marcus.


Sen gick vi och la oss.




Kommentarer
Måsbarnet

Hoppas du har fått lite egentid den här helgen Sara. Om inte annat kanske du kan sticka iväg till något shoppingcenter eller så idag och bara strosa runt för dig själv? Det brukar jag tycka är skönt ibland. Det var länge sen nu men jag fyllde upp detta tomrum med lite shopping via nätet nyss ;) Dock bara kläder till barnen. Tyyypiskt oss mammor.



KRAM

2009-11-22  /  13:54:53  /  http://withlovefrom.blogg.se/
Anna

Det där med att bara blunda en liten stund känner jag igen, haha. Varje kväll händer det mig i princip. Att jag aldrig lär mig? :)

2009-11-23  /  06:48:38  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback