Blev inte som jag tänkt mig...

2009-11-09 22:34:11 ,   Allmänt/Vardagsliv
Att planera när man har barn går verkligen inte.

Denna kväll hade jag tänkt mig att ta ett fotbad, läsa "Vi föräldrar" som jag köpte häromdan, hinna prata och umgås med Marcus samt spela Sims.

Vet ni vad jag har gjort?

Nattat Max i 1,5 timme. Sen var klockan 22 och Marcus gick och la sig, jag kände inte alls för fotbad och tycker det är för sent att spela Sims.

Så här sitter jag i soffan och deppar lite för att mina planer förstördes.




Men ska inte vara alltför negativ. Vi har haft en bra dag. Var roligt på öppna förskolan. Max gick rakt in och började leka som vanligt. Denna gång var han dessutom mer still under sångsamlingen än tidigare gånger. Han dansade lite till och med. När vi kom hem gjorde jag misstaget att låta honom sova en halvtimme. Det var väl det som förstörde min kväll. Men han hade bara sovit 1 timme på förmiddan.

Innan jag drog igång alla nattningsprocedurer tidigare ikväll så var jag ute och cyklade. Var riktigt skönt =). Sen när jag kom in badade Max och jag klippte hans hår i nacken. Första gången vi klippte honom. Blev inte så stor skillnad men ska visa er bilder imorn.




Kommentarer
Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hoppas du får fotbada nu ikväll istället då och läsa tidningen =)



Nej ursch tror du det var dne han menaden alltså? Jag tänkte inte ens så långt just då i telefonen.

Hur som fick jag ner hennes feber till 38.4 4 h senare och sen nu imorse kl 09 hade hon bara 37.3 (om jag inte minns fel) så praktiskt taget feberfri (?)

Förstår ingenting, pratade med BVC och dem tyckte inte jag skulle ge henne nått nu utan kolla hur hon blir.

Noah är fortfarande frisk, så vi får väl se vad som händer nu.



Ja jag är vaccinerad och pappa J tar vaccinet idag.



Hoppas du får en bra dag! Kram

2009-11-10  /  09:50:50  /  http://theans.blogg.se/
Anna

Ens planer blir sällan som man tänkt sig när man han barn, haha. Alexander brukar alltid känna på sig när jag verkligen vill att han ska somna för att jag ska kunna göra ngt. Då somnar han alltid sent så att det bara är för mig att gå och lägga mig direkt efter. Cykling är underbart. Iaf när man inte gjort det på ett tag. Längtar tills vi kan ha Alexander i cykelsits så att man kan ut och cykla när man vill :)

2009-11-11  /  06:53:30  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback