Bakad potatis

2009-11-03 17:55:48 ,   Allmänt/Vardagsliv
Idag har min kompis A varit här. Vi lunchade bakad potatis på ett café och sedan shoppade jag lite på Lindex till Max. Sen åkte jag och vaccinerade mig men lite hann vi ses i alla fall. Det var trevligt =).

Nu lagas det stek här hemma. Mina nya grej. Är ju så gott =). Blir potatisklyftor och sås till. Tror jag ska ta lite svartvinbärsgelé också. Snacka om söndagsmiddag.... en tisdag!

Max har bara sovit en timme idag (i vaccinationskön) så hoppas på att han somnar tidigt ikväll så jag kan titta på Desperate Housewives ifred. Ikväll missar jag dessutom inte Halv åtta hos mig och Hells kitchen.


(jag mår fortsatt bra i min mage. Började med en ny medicin förra veckan och hade tokont i magen och var supertrött och illamående i flera dagar och sen i fredagseftermiddag bara försvann allt och sen dess har jag i princip mått bra. Är det så här det känns att vara vanlig? Helt otroligt! Ni vet inte hur bra ni har det....)




Kommentarer
emma - mamma till meja

Härligt att du må bra, hoppas verkligen att det håller i sig!!

2009-11-03  /  19:09:02  /  http://emmaoskrutten.blogg.se/
Caroline, mamma till Wille

Nu har vi internet igen :) Gud vad man känner sig bortkommen utan det! Får jag fråga vad din medicin heter? Jag har fått en massa utskrivet för min mage (som egentligen inte har med min sjukdom att göra) som jag mår jättedåligt av och inte klarar ta! Är det samma så kanske jag ska testa igen!

2009-11-04  /  09:33:16  /  http://imagenborenbebis.blogg.se/
Anna

Hoppas det fortsätter så! Underbart att känna sig bra efter så mycket problem med magen :)

2009-11-06  /  06:47:13  /  http://ambi.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback