Underbara morgon

2009-05-13 09:35:18 ,   Allmänt/Vardagsliv
Max och jag slog upp våra blå (ja vi har blå ögon båda två) kl. 8.40 imorse. Det är inte helt fel =) Jag sitter nu och funderar på hur vi ska spendera dagen. Marcus jobbar, ska till tandläkaren och sedan jobbmöte så honom lär vi knappt se röken av förrän 19.30 ikväll.

Nu äter jag frukost och sen ska vi ge oss iväg till mina föräldrar för att lämna av vinterdäcken till vår nya bil. Svårt att förvara dem här när vi bor i lägenhet. För övrigt är dagen obokad. Max är fortfarande snorig så ska försöka att ändå ta det ganska lugnt.

Solen skiner =)



Vad roligt att Malen gick vidare igår =)




Kommentarer
Caroline

Anledningen till att jag var sjukskriven på 50% var att jag inte mådde riktigt bra. Så istället för att skolka och få IGn så strök jag några ämnen istället och klarade dom jag ville läsa fullt ut :)

Så jag har gått ut med samlat betygsdokument.

Hade jag inte tagit det beslutet har jag nog skolkat och fått mycket sämre betyg.



Hellre få och bra än många och dåliga =)

2009-05-13  /  16:51:38  /  http://nindo.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback